onsdag 13 februari 2008

Lite allt möjligt!

Idag skall jag iväg till farbror doktorn och kolla om han hittar min röst. Men för att inte ha allt för tråkigt så har jag fått en beställning på lite allt möjligt som 2 par slit och slängisar och ett par raggis med pälskant samt vantar och sockor till babys. Jag är klar med slit och slängarna och sockan har jag kommit en liten bit påväg. Jag kommer att lägga upp bilder i kväll.


Vet ni vad jag hittade hos stickamera Jo ett byte som lät intressant. kanse det kan vara något för er oxå? Kolla in garn och te bytet fast jag inte tycket så mycket om te men om det är någon god smaksatt te så kan det vara riktigt gott med te och macka innan man skall gå och lägga sig.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ja det kan jag väl. kollar in hos dig snygg mössa du har på dig i din blogg;-)

DOCKMAMMAN sa...

Kram på "Alla Hjärtans dag"

DOCKMAMMAN sa...

Vet du hur mycket jag ääälllssskkkaaar denna mössa, redan första gången jag såg den så var det en dröm för mig jag nästan grät av lycka och gissa vad jag visade upp på stickcafe ikväll/Kramar så mycket