söndag 13 april 2008

Idag har det inte blivit många maskor!

Ja idag har jag inte stickat många maskor men jag har snickrat på en ny hemsida och den handlar mest om stickning. Om jag får säga de själv så är det en väldigt bra sida och den är skapat på Mac. Tänk om jag hade en egen Mac de bara går och går (i alla fal nästan om inte jag är i närheten.) Men nu tror jag att det skall bli att sätta sig i soffa och sticka så stickorna glöder för jag har fått en förfrågan om jag kunde hjälpa henne med lite stickat till en bröllops mässa.

Har även varit med och plåtat Kaninen Sonic (våran gulle gris nr 2) Har inte Gulle gris nr 1 något för sig så följer hon gärna med ner till studion. Kanske man skall spara håren från grisarna och sedan sticka sig en tröja (nej vilket jobb så det hoppar jag över)

Nä nu är det dax att jobba lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad otroligt fin sticksida du gjort.
Jag själv har haft så jobbigt med mig själv, min dotter som prövade att åka till himlen allt har blivit för mycket så jag får återkomma med allt om stickning.


Jag själv kommer troligen läggas in på akutpsyk i morgon för det här går inte, jag är tyvärr självdestruktiv och det finns inga gränser, smärtan är för svår att bära och allt som händer/hänt är för svår att bära.
Har aldrig legat på psy förut, har aldrig fått något antideprisiv men det ska kanske vara bra.

Smycka sa...

Vilken fin hemsida du har gjort! Och vilka fina alster! Jag dansde Line Dance förut och funderar på att börja igen. Det är så himlans roligt!

Kram
Ulrica =o)