tisdag 6 maj 2008

Hinner inte blogga!

Jag stickar för fulla muggar och hinner inte med så mycket mer jag försöker få ihop lite stickat så jag kan lämna till grannen för hon har startat ett
finare "loppis" som säljer allt möjligt. Hennes lada kan du läs om på falu kurirens sida. Och inte vill man sitta framför datorn heller när solen skiner från en klarblå himmel.

Kolla in gubbens blogg får ni se vad han har lyckats med. Håller ni inte med alla kommentarer på denna bild.

Igår gjorde vi något som vi skulle ha gjort för så där ett par hundra år sedan. flytta skrivbord och lite till. Fick nu insperation att flytta alla mina garnet till ett annat hörn av vardagsrummet så att jag/vi får lite ordning här i huset. Såg att jag måste iväg till skroten igen med en massa sopor. Tänk vad man spar på sig en massa skit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den klarblå himmlen lyser med sin frånvaro här i dag. Därför passar jag på att kika runt och önskar er en fin midsommar. Må gott

Anonym sa...

Hej vännen, jag har kikat in till dig men trott att du inte var runt och kikade...

Jag har ju priser till dig som jag skulle ha skickat men tyvärr så har adresserna försvunnit medans jag varit på sjukhuset i 5 månader...

Kan du skicka det på min mail din adress dockmammansstickcafe@hotmail.com

Kramar

Anonym sa...

Såg att du varit med Hemmets Jounarl på mösstävlingen, jag med... Fin mössa du gjort, dom finns på hemmets hemsida/Kram

Anonym sa...

God Jul på dig