tisdag 15 januari 2008

En apa klar!

Inte riktigt klar det är bara två trådar att fästa.

Första jag inte gillade var längden på skafftet så vad gör man? Jo man gör som man vill och jag gjorde en rapport mindre. Andra som jag inte gjorde som beskrivninge eller rättare sagt: Jag gick bet när det gälde hälen så då gjorde jag min egna häl då behöver jag inte fundera ett smack när jag gör den.

Har snurrat runt bland de andra som har och håller på att göra dessa sockor och jag gillar inte tån på orginalet så då vart det att göra den vanliga tån och då vart jag nöjd.

Den är något förstor så jag skall göra ett par till men då åt mig själv och kanske jag tar en annan färg? Dessa ger jag bort. Jag skall nämligen vara sponsor i en damtävling i golf så då få de bli pris där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har just kommit över hälen på min andra socka. Hälen vållade inga problem men tån.?Ska ändå försöka få till den andra lik den första. Må gott