måndag 14 januari 2008

Lite bilder!

Först ut i bildparaden är monkysockan i allafall så har jag börjat och det är ju en början. Det skall vara sex mönsterrapporter fast jag vill inte ha de så långa så jag har bara gjort fem stycken. och när jag skulle till med hälen så kördet jag helt bet så då blir det att göra min gamla vanliga häl och än så länge tycker jag att sockan är riktigt bra.
Så här ser halsduken som är lika som den förra fast med andra färger. Denna är rosa vit och blå och det är bra att ha med sig när man ser på något riktigt spännande som en innybandy match. Eller om man är ute och åker och vet inte riktigt när man blir störd.

Även är ju sotarmössan klar. Ett riktigt tråkigt projekt men stickar och stickar och tycker att man aldrik blir klar. Faktiskt så blir man klar tillslut.

3 kommentarer:

DOCKMAMMAN sa...

Tjusigt alltihop/Kram

Smycka sa...

Jättefina alster! Halsduken ser himlans gosig ut! Vad är det för garn du stickt i?

Ulrica =o)

Camilla sa...

Garnet jag använt till halsduken är darling har ropat in den på tradera.