fredag 25 januari 2008

Idag finns/fanns följande på mina stickor

1 Bjuråkerströja har inte gjort något mer.
2 Vantar till sonen. Fattas garn till tummarna
3 Apsockor i svart till syrran
4 Pippitröja i ljuslila, ränder i ljus melerat garn (vitt, gult ljusrosa) och mörklila.
5 Tröja till mig
6 Åre mössa (klar)
7 Grytlappar med pepparkaksmotiv. (bara kanten att virka kvar)
8 Grytlappar med julkransar (har gjort en bord skall vara 4 st + text)

Nu hoppas jag inte har glömt något. Lägger kanske upp lite bilder när jag har tid lust och ork. skall nu fortsätta rensa i lillgrabbens rum (12 åringens) innan det blir Lets dans och då blir det sticka av förmodligen stickar jag på apsockorna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj, vad jag blir glad när jag ser att jag inte är ensam om att ha många projekt på gång. Kunde inte hålla mig utan det blev ytterligare ett nytt projekt påbörjat i går kväll.

Soili sa...

Undrar så smått,när dom ska börja forska i varför sticktokiga har så många projekt på gång.*ler*Jag har också en hel hög som väntar på "slutet"det poppar upp nya idéer hela tiden,och dom måste man ju testa med en gång.Dom kan ju falla i glömska,och det vore väl hemskt.

DOCKMAMMAN sa...

Ha det så gott och ha en trevlig helg/Kram dockmamman

DOCKMAMMAN sa...

När jag fått den så skickar jag direkt/Ha det gott